25 Temmuz 2011 Pazartesi

Şükür!!!

durgunluk günlerindeyiz...çok şükür...
özlemek ise giderek artıyor..her doğan günde az kaldı diyorum az kaldı...şükretmenin ne denli önemli olduğunu daha da bir fark ediyor insan...beklediği biri olunca...bakıyorum da şöyle bi...eşi ona çiçek almadı diye küsenler var...ya da o gün onunla az ilgilendi diye triplere girip kendi kendini hasta edenler var...garip geliyor...hatta çok komik...oysa bundan 1 sene önce bende aynıydım sanırım...insan fark edemiyormuş...anlayamıyormuş kıymetini...onunla bir bardak çay bile değere binermişte bilemezmişim...şimdi ki şükürdeyim çok ama çok şükür ki...sesini duyabiliyorum arada da olsa...iyi ya sağlıklı ya hamd olsun Allahıma...
biliyorum ki benim gibi bekleyen çok hasretle... beni anlayanda sadece onlar bunun da farkındayım...çevremde o kadar çok ki anlamayan...beni anlamsız bulan...canları sağolsun...hepimizin bulunduğu durumda şükredeceği o kadar şey var ki...herşey için çok şükür...
bi yandan kavuşamayanlarda var ki içimi yakmakta...çaresiz bırakmakta...Allahım sabırlar versin...bir daha kimselere yaşatmasın dileğim...ne için...kim için...Yazık!!!
çok şey var dilime dolanan...ama dökülmemeliler buradan...onları Allaha havale ediyorum...

Allaha emanet olun...

Hiç yorum yok: