8 Temmuz 2011 Cuma

öyle böyle...bi de kreş...

geldik şükür...çok oldu...babamızı gönderdik çoktan...Allahım tekrar kavuştursun İnşallah...hatta hiç gelmemiş biz hiç buralardan gitmemiş gibiyim...


hayat...zaman...ne kadar çabuk geçiyor değilmi...geçip gidiyor tüm beklenen anlar...yerini yeni beklemeler alıyor...çok şükür ki güzel geçti...iyiyiz hepimiz...her anı kıymet dolu...güzel bir tatildi...Ayşem de huzurlu ve mutlu geçirdi tatilini...ama ben dururmuyum...yeniden kaçış planları yapmaktayım buralardan...


bi yandan da seneye cıkacak tayine dair hayaller kurmaktayım...şimdiden gittim sanki...misafirim bu şehirde...


doğduğum büyüdüğüm sevdiğim şehir...ne kadar da meraklıyım değilmi seni terk etmeye...neden bilmiyorum yanlızım şehrimde...kapalı bir fanus gibisin Ankaram ne yapayım...bazı bazı boğuyorsun beni...bazı sarıyorsun sımsıkı...sana bağlayan tek şey canımdan çok sevdiklerim...onları da alıp gitsem olmuyor...hayallere daldım yine...şirin mi şirin yeşili bol denizi havası çok bir yer hayalim...özgürlük bu benim için...serinlik bu...hayat bu sanki...ah bi de sevdiklerim oldu mu yanımda daha ne isterim Ankaram...arada seni yoklamaya da geleceğim elbet...senden hepten ayrı kalmak olurmu hiç...


bugün Ayşemi okula bıraktım...Zeynep öğretmenimiz...ben dedi...gidiyorum...ayrılıyorum buradan...yeni öğretmeni de tanıştırdı...ben se telaşlandım bir anda...nolcaktı şimdi...tanıyorduk seviyorduk dedim...yeni biri...yeni dönem...yeni bir telaşmı olacak bize...kafam karıştı afalladım...ee madem öyle bizde kreşmi değiştirsek dedim...dedim de hakketen karıştı kafam...kreşi beğenmediğindenmi gidiyor ki...ama olmaski demi...böyle de yarım bırakılmaz ki...sorun ne acaba...nasıl öğrenirim ki? haftaya toplantı yapacaklarmış...bakalım bakalım...bi kaç soru ve dedektiflikle anlayalım İnşallah durumu...Ayşem nasıl tepki verecek bilmiyorum..yeni öğretmen bayağı bir deneyimli olmalı...nerdeyse annem yaşında...bi yandan da iyi olur gibi geliyor ama...hayırlısı İnşallah...


foto eklemek niyetindeyim evime gidebilirsem İnşallah:)


sevgiyle kalın...

3 yorum:

annesininoglusu dedi ki...

Allah kavuştursun.Biz de yakın zamanda kavuştuk eşimle 6 aydır Afganistan'daydı,sizi çok iyi anlıyorum.Bir arkadaşımın eşi de şimdi Şemdinli'de o da sizin gibi Ankarada sevdiğini bekliyor.

Hülya dedi ki...

çok teşekkürler...Allah kavuştursun tüm ayrılanları...sadece aynı durumu yaşayanlar anlıyabiliyorlar zaten...beklemek tabi de...merakla hasretle beklemek zor...cok zor...Allahım bağışlasın tüm sevdiklerimizi...dua ile sevgi ile...

sitare dedi ki...

Allah kavuştursun.zor olmalı.ben bir gün uzak kalamıyorum.dönünce acısını çıkarın hiç ayrı durmayın.kızınız çok tatlı.benim kızımın adı da ayşe bu arada:)