23 Haziran 2009 Salı

ondan bundan...

şimdi de yağmur yağıyor ankaraya...tatilde geçti gitti...kısaydı zati...koşturmayla geçti hepsi...şimdilerde yorgunluk atmaya çalışıyoruz ayşenazım bile...diorumki bizimkine hadi birde temmuzda gidelim...türlü bahaneler çıkıyor ortaya...İstanbuluma da gidemiyorum oradan da olduk...gidelim istiorum hadi be adamım gidelim İstanbuluma...aslında yolumuzu bekleyenlerimiz de var...yengelerimiz amcalarımız var...hepimize bir soluk olmazmı sence de...hadi can inat etme de gidelim 7 tepeye...ayşe kız da görsün o buğulu şehri...bilirim istemezsen konu bitmiştir...oysa sen bişeyi istediğinde ben evet diyene kadar 40 takla atarsın bilirim bilirim de yine de evet derim...sonunda senin mutlu olacağını bildiğimden kabullenirim....ne bileyim bu ara Ankara dar geliyor bana...çokmu cosku var içimde bilmem...gezme meraklısımı oldum birden ...yok yok...önceleri hamilelikle sonra bebeğimi büyütmekle geçen süre de cokca eve kapanmaktan kaynaklı bişiy sanırsam...bebeğimin büyüdüğüne kanaat getirmiş olmalıyımki sürekli bir gezme kaçma hevesi ki susumuyor bu heves...oysa işteyim iş yerim ki izin konusu sorunlu hatta imkansız gibi bişiy...acaba bu sınırlamalarmı kaçmalarımı pekiştiriyor...
ben bilemedim işte öyle bişiy...
belki babamız ikna olur izin alırım da gideriz buralardan...hayırlısı olsun İnşallah...
ilk fırsatta tatil deneyimlerimi ve fotolarımızı ekleyeceğim...bebekli tatile cıkıcaklara bir kaç sözüm var...sevgiyle kalın....

10 yorum:

Unknown dedi ki...

AHH İSTANBUL İNAN O KADAR ÇOK İSTİYORUMKİ BENE GİTMEYİ İNŞALLAH RABBİM HERKESİN GÖNLÜNE GÖRE VERİR VE BİZLERE NASİP OLUR GÖRMEK ..
SEVGİLER..

Hülya dedi ki...

candancım İstanbul bir başka ya hakkaten...1 sene kadar İstanbulda çalışmıştım zamanında... ne biliyim gidesim var işte...hepimizin gönlüne görsün Allahım...bizdende kocaman sevgiler..

Eylm-Sdnz dedi ki...

yağmurcum dar gelmiş ankara belli belii:)))bendede aynı psikoloji var hamileleik sonra çocuk büyüt derken bi çok şeyi erteliyoruz..sonrada içimiz içimize sığmıyor sanırsam:)))inşallah arkadaşım gidersinde pekişir tatillerin dağıtır gelirsin..depolanmış vaziyette:))

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

aynen bende önce hamilelik sonra yedimi yemedimi bi yürüse derken ...
aslında bir tatil bile nasıl iyi olurdu,

işallah adamını :)) ikna edersinde, kısa da olsa bir mola olur kuzuyada sanada .

öptüükkk sizi..

Hülya dedi ki...

canım dar geldi evet ama bende bunu çokça yansıtıp sizleri sıkmış olabilirim...bundan sonra daha keyifli şeyler yazmaya gayret ederim ... gerçi bu yazı eşimi ikna etmek için yazdığım bir yazı ama olsun...canım benim...İnşallah sende gönlünce dinlenebilirsin...

yeşim dedi ki...

canım sorma ya bende de bir İstanbul özlemi var ki, çok çok özledim boğazı:)) Aslında iş baydı beni galiba, tatil istiyorum çok acilinden:))))

Belkıs dedi ki...

seviyorum yau senin yazılarını :))) "hıh iştee gördünmü" der gibi, birilerini ikna etmenin yanında kendinle konuşur gibi :)
Bekliyoruz deneyim ve fotoğrafları..

Hülya dedi ki...

ilahı belkısss ya güldürdün beni sağolasın :))) eh birazcıkta bak gördünmü dedim eşime...ikna ve şikayet oldu galiba...fotoları yarın ekliycem bakalım beğencekmisiniz...napim ya içimden ne gelirse yazıorum işte...edebi olmaktan uzak ama napim yazıorum işte...sevgiler

Ayça dedi ki...

Hoşgeldiniz. Daha dinleyemedik tatili nereye hemen gidiyorsunuz :) İnşallah gidersiniz İstanbul'a. Bence Ayşenaz babayı ikna eder.

Hülya dedi ki...

hoşbulduk ayçacım...hakketen nedense ankaradan hep bir kaçasım var pek bi özgürlükçü oldum yahu...sıdıka anlatmıştır belki iş yerimiz de cok kısıtlı herşey izin almak bile problem...hem sıdıka canı da görmedim epeydir ondandır sanırım:) sevgiler...