27 Haziran 2009 Cumartesi

İşte Ayşenaz dan Fotolar...

İşte geldik burdayız...biz yaramazlıkta ustayız...
önce ayşe kızın yemeğini özene bözene seçer annesi...sonra oturtur kırk takla atarak...güzel kızım tatlı kızım der önlüğü takıverir bir umutla...ilk kaşık kediler gelmiş derken kedi hatrına ağızdadır...2. kaşık öylesine gidiverir çaktırmadan...3. kaşık tıkılır ağıza...anında annenin surata püskürtülür....anne yemekler arasından seslenir yine de...hadi yavrum 1 kaşık ye nolurrrrrrrrrrrr... hayırrr tık yok...anne rus ingiliz alman ne varsa herkese zorla yemek yediren anne olarak Türk olduğunu kanıtlamıştır:))))
bu resim yemek masasından hışımla kaçan Ayşe kızın havuza meyve atmasından hemen önceydi sanırım...

Her yer yemek dolu...anne ayşe kıza yemek yediremeyince kendisi bir güzel saldırır hepsine...Ayşe kızı oyalayacak Baba, Anneanne ve dayı iş başındadır...sonrası çay kahve sefası ama ne mümkün...peşinde hepimiz koca otelin dört dönerek içiyoruz bişiyler...tam o sırada bizimkinin Kakası geliyor...tabi saklanmak lazım da nereye..hoppp masa altı....anne de iş başındadır fotoyu yakalar :)))

Yemeyen kızın İştahı bol annesi gözü aç dolanırkene Gözlemeci teyzeler de alır soluğu... tam da Ayşe kıza göre bir yer...Ayşeyi saldım çayıra :))


Ayşe kızın ağzına atabileceği annenin aman.. hayır...Olmaz diyebileceği kum cenneti...sadece oynasana be yavrum...at ağzına gitsin anne de cıkartsın...sende ağla(ma)... :)

Yemeğe herkesten önce hazırlanmış Ayşe kız...annesi alelacele hala hazır değil ve bekleyen Ayşe kız...anne yemekte gerekli savaş aletlerini hazır etmekle meşgul...zaten her yerde en son anne hazırdır son 5 sn de... :) bizimki de anne hadi ya...halaaaaaa hazır değilmisin der gibi...en güzel pozunu savurmakta....

fotolar şimdilik bu kadar diğerlerinden de ekleyeceğim biraz biraz...
sevgiyle bizimle kalın...

14 yorum:

Burcu dedi ki...

havuza meyve atma olayına bayıldım :))

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

kuşum ya ne cokta yakışmış o elbisesiiii ;)

Eylm-Sdnz dedi ki...

ohh fıstık yemek yemememsi haricinde herşeye bayıldım..elbiseside pek yakışmış:))9

Hülya dedi ki...

teşekkür ederiz teyzelerimiz :)

Belkıs dedi ki...

ya hala gülüyorumm :)))) bayıldım ben şu masa altı işlevine yerim seni ben yerim şirin şey :)

Ayça dedi ki...

Hülya bu Ayşenaz lar hep mi güzel oluyor. Çok güzel maşallah. Kumu ağzına koymamasını başarabildin mi merak ettim doğrusu.

yeşim dedi ki...

masa altında halleri, havuza meyve atma, elbise, herşeyiyle süper şirin:))

Hülya dedi ki...

Ayçacım...zaten bizim isim ablamız Ayşenaz...ondan çaldık ismimizii...Ayşenaz ablamızın tatlılığına benzesin demiştik...aynı onun gibi güzel oldu kızım Maşallah kuzularımıza :)))...kum olayında başarılı olamadığm anlarda oldu malesef çaktırmadan attı ağzına ben de üstüne bir güzel su içirdim :))))

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

O yemek yemeden huzurlu olamıyor dımı ınsan eskıden cok kızardım annelere bakıp neden zorluyorlar dıye sımdı bende öyle bır anne oldum cıkdım.

Hülya dedi ki...

aynen bende çok kızardım ama öyle olunurmuş anne olunca...hatta içimde bir şey beni dürtüyor bu kaşığı yiyecek yemeli bu tabak bitmeli diye...sonrası anne kızın meydan muharebesi :)
napalım hayırlısı olsun...sevgiler...

sıdıka dedi ki...

maşallah benim kuzuma:))
tatile de gidermişşş havuza da meyve atarmışş yemeğe de hazırlanıp gidermişşşş
ben yeyiiiiiiim seni ayşe:D
huya çok özledim kızısını kot eteğini giydirip gezmeye götürelim:))))

sıdıka dedi ki...

bu arada kum olayı süüüpper mert de bayılır kumlara:D

Hülya dedi ki...

ayy ayyy ayyy kimlerde gelmiş...kimlerde severmiş ayşeyi...canım benim teşekkür ederiz...İnşallah yeni eteğiyle seninle bir yerlere gideriz demi sıdıka cannnn....çok öptük...

sıdıka dedi ki...

evettttttttttt:))gidelim..huya bizi gezmeye götürrrr yehooooo huya bizi gezmeye götüyyyy heyoooo:D