12 Haziran 2009 Cuma

biri bana gelsin...O da benim :)))


Biri bana gelsin...O da sensin...
ikimizde aşık,bir tek farkla benimki senden biraz fazla............

HEYYYYYYYYYYYYY GELİYORUMMMM
DENİZİM GÜNEŞİMMMMMMMMMM YARINIM DÜNÜM.....
KISA DA OLSA ÖZLEM GİDERMEYE GELİYORUM....
SEN ÖZGÜRLÜKSÜN BENİM İÇİN...
SEN SEVDASIN...
SEN BİR BAŞKASIN BENİM İÇİN...

öyle işte kısacıkta olsa Ankaradan çevreden şurdan burdan gidecek olmanın keyfi özgürlüğü ayrı bir güzelmiş...2 senedir gidemedim bir yerlere Ankarada kendimi cam bir fanusta hissediyorum...aslında severim Ankaramı doğma büyüme buralıyım...ama nedense deniz görmemenin eksikliği hep yaşarım....

sevgili dostlarımız...
kısacık gitcez gelcez ve bebekli yolculuk deniz güneş ve tatil deneyimlerini anlatacağım tek tek nasipse...
savaşa cıkar gibiyim...tüm silahlarımı aldım sayılır çantalar hazır...ama bebekli yolculukta eksik olmamalı derken bayağı yorulmuşum...
sevgiyle kalın...mutlu kalın...sağlıkla kalın...

ayşenazımla kocaman öpüorus sizleri...

11 yorum:

Eylm-Sdnz dedi ki...

deniz mi?? kum,güneşmi???çektirme insanın canını ya giden var gidemeyen cık cık:)))iyi tatiller iyi eylenceler canım..bizde napalım ağustosa kadar ankarada takılcaz..sonra ben nispet yaparım hi hi hi:))

Hülya dedi ki...

ya canım ya hiç böyle düşünmemiştim...valla bak üzüldüm şimdi...ya senedir gidemedim ya ondan bu kadar abartı yazıyorum sanırım...
hem bizim sadece 8 güncük hem güzel de değildir deniz şimdi hem yağmurda yağabilir...kötü oralar cok kötüüüüü...boşver sen bana aldırma emi :)))))
sağol canım İnşallaj sizde gider ve daha cok kalırsınız...nispet yaparsın bol bol

Belkıs dedi ki...

:))))
Ya yağmurcum bakma sen sude naz kuzusunun güzel anacığının böyle dediğine az dolanmadı biz burda tırmalarken hemide yurdun dışlarında :))

İyi tatiller cancazım iyi eğlenin vede dinlenin inşallahh, bizimde izin ağustosta umarım bizede nasip olur çıkmak meraktayım ece kuzusuyla tatil yapma konusunda yaşanacaklara :)

yeşim dedi ki...

Canım iyi yolculuklar, iyi eğlenceler:)) Güzelce dinlenin, gezin, eğlenin, sonra da tecrübelerinizi bizimle paylaşın. Biz Ağustosun üçüncü haftasına kadar Ankara bekçisiyiz ne yazık ki:((

Hülya dedi ki...

Belkıscım söylediğin iyi oldu bak.... demek yurt dışlarına gidiyor haaa...bende tüh cokmu bahsettim bu tatil olayını falan dedim kıssss :))))
napim işte içime bir söz düşünce hemencik karalıyorum bişiyler...güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim.İnşallah sizde gider güzelce dinlenirsiniz...
yeşimcim cok sağolasın...bakalım tüm deneyimlerimi hemencik paylaşıcam...cok öpüorum canım...sevgilerle kalın

sıdıka dedi ki...

canım benim güle güle gidip gelin inşallah:))
ayşenaz boool boool denize girsin..beraber kumda oynayın..veeee bu anları fotolayın ki biz de görelim:))
minik ayşe yi çooooooook öp:D

Unknown dedi ki...

Güle güle gidin gelin.. :))) İyi tatiller... İyi yolculuklar diliyorum...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

yağmur
güneş kremi en önemlisi, gerisi bir sekilde yoldan bile alınır ama coopertone yi unutma ayşenaz için.

eşyalar yığılmıştır şimdi,bide bunun geri dönünce yıkaması yerleştirmesi var..

aman ben sustum,git tadını çıkarrrr,resimlemeden de gelmeee,

öptükkk

Ayça dedi ki...

İyi yolculuklar. Ayşenaz ı çoook öpüyorum. Denizden fotolar bekliyorum. İyi tatiller.

Eylm-Sdnz dedi ki...

yağmur belkıs hımmm dedi kodu yaparsınız he he:))fıstıklar valla doğru söze ne denir..boynum kıldan ince..vurun ulennn:)))

ayça dedi ki...

canım benim iyi yolluculuklar..fotoları bekliyoruz:)) öpüyorum sizi