17 Ocak 2012 Salı

biraz da Kreş fotosu :)






yaklaşık 1,5 senedir kreşe gitmekte kızım...27 aylıkken başladık...onu getirip götürmekte bende...kreş hayatı hala çok içime sinen çok sevdiğim bir olay değil...
aklıma ruhuma uymayan bir çok şey var...en iyisini seçip gönderdim...
çok popüler övülen sevilen bir okulu var oysa...
ama bende bir tuhaflık var ki çözemiyorum...
eğer bir mecburiyet durumu olmasaydı sanırım 4 yaşına kadar kreşe falan vermezdim...
bu kareler de kreşimizden...kızım mutlu en azından oralarda...
canım kızım benim sen hep mutlu ol İnşallah...
sen hep iyiler ile yoldaş ol İnşallah..
her daim iyi ol İnşallah...
seni çok seviyorum aşkım bebeğim...

1 yorum:

Sitare dedi ki...

bence biz daha tedirgin kişileriz bu konuda.çocuklar sadece mutlu olmak istiyorlar.4 yaşına kadar evde tutmak ne kadar doğru?alışamazdı ki o zaman.hem sen hem kızın yıpranırdınız.sonraaa bak ne güzel bir yığın arkadaş ve oyun ortamı var.
ben de mecburum ve haftaya kreşe başlatıyorum kızımı.daha 20 aylık oysa.içim acıyor ama çalışan anneyim ben.