5 Ocak 2012 Perşembe

yeni yıl...

yeni yıl...yeni yıl...yeni yıl...geldi de geçiyor bile...
epey olmuş yazmayalı...neler değişti...yada hiç bişey değişmedi...
minik kızım büyüyor...tam bir abla artık...
bilmediği söylemediği yapamadığı şey yok Maşallah...
her an şaşırtmaya devam ediyor...
Babamız geldi 2 kez hem de...1 ay arayla...
bir 15 gün kaldı bir de o muhteşem sınavı için 1 hafta...
yetti..yetmedi elbet ama güzel bir nefes oldu...güzel oldu...
bu sene bizim senemiz...bu sene tayin senemiz...bu sene değişiklikler senemiz...
tayin nereye çıkar, hayat ne yönde değişir bilemiyoruz...belirsiz herşey...
ha bir de sayfanın sağ üst köşesini fark ettiyseniz...
kızım gerçekten abla olacak nasipse İnşallah...
sürpriz oldu bize mucize bebeğimiz...
henüz cinsiyeti de belli değil bakalım hayırlısı...
bu sefer ki biraz zorluyor beni...oldukça halsiz keyifsizim...
hep uyumak istiyorum ki uyuduğumdan bişiy de anlamıyorum...
çok tembelim çok...
ayşemde böyle miydi hatırlamıyorum...
gerçi o dönem yaza denk gelmişti...daha rahattı sanki...
dönemleri tamamen farklı...
biri tam kış çocuğu oldu...biri de nasipse tam yaz çocuğu...
bakalım hayırlısı...
şimdilik bu kadar..yine geleceğiz...
sevgiyle mutlu kalın...

6 yorum:

Seda dedi ki...

merhaba Hülya, çok sevindim tebrik ederim, sağlıkla al kucağına 2. bebişini inşallah:)

Nurdan dedi ki...

Ne güzel bir haber bu.Tebrik ederim,minik bebeğini sağlıkla kucağına almanı dilerim.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Hülyacım tebrikler umarım bebişinin hikayelerini de burdan okuruz.

Hülya dedi ki...

Teşekkür ederiz...
darısı başınıza güzel anneler...İnşallah sizlerin de güzel haberlerini alırız...
Sevgiler...

Mutluanne dedi ki...

Merhaba
Senin o küçücük melek kızını öperim sevgiyle.Tayin için hakkınızda neresi hayırlıysa o olsun.Minik bezelyeni sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah...Her bebek kısmetiyle gelir unutma..
Kucak dolusu sevgiler yolluyorum sana ve çekirdek ailene
Sevgiyle

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Hülyacığım hayırlı olsun. İşten fırsat bulup blog okuyamamıştım ne zamandır.Son yazını da okudum. Dertlisin bayağı ... Kimden yana bilemedim ama biz ne edersek kendimize ediyoruz. Boşver herkes kendi hayatında mutlu. Çekememezlikler insan boyu. Kendi hayatını bildiğin gibi yaşa.Gebeliğin zor da olsa, bebeğini ve kızını düşünerek yaşa.Çalışmıyorsun sanırım. H:erşeyin hayırlısı olsun. Sağlıklı olsun erkek olsun :) mu acaba ! Bunu hep söylerim. Rabbim sağlıkla her ikisini de tattırsın inşallah ... Allah yardımcın olsun . Uzaklardasın, uğrardık belki teselliye, morale :)