29 Aralık 2010 Çarşamba

Şenlikten...

toplandık minik masalarda...herkeste heyecan ve merak...bebeğimize mektup yazmamızı istediler...yazdık gönlümüzce verdik öğretmene...yavrularımız bizimle değildi ama olsun...sonra tarçınlı kurabiyeler yaptık...rengarenk...sevgiyle heyecanla...pişmeye gönderdik kokusu sardı dört yanı...dans hocamız geldi...salsa yapıcaz dedi...eyvah dedim...eşsiz olmaz mış ya salsa...kaldım ortada...olsun dedim katıldım bi başıma...coğunun ya kocası ya anası var dı ya...izlemekte hoştu...kahve ve kekimizin eşliğinde biraz sohbet derken...minikler geldiler yaş gruplarına göre...ufaktan gösteri hazırlamışlar bizlere...kimi annesini gördü ağladı kimi sakince söyledi yeni yıl şarkısını...sıra Kelebeklere geldi...kızım sahnede...beni gördü...annemmm diye haykırdı ama görevinin başındaydı...ağlaşan yavrulardan şarkıyı bitirmemiş olsa da...kucaklaştık sarıldık koklaştık...onun mekanında beni görmek onu da cok mutlu etti...şımardı...hele ki kreşten dağıtılan ve cok istediği kutulu yeşil barbiesini aldığında ki mutluluğu görmeye değerdi...mükemmeldi...
fotolar çekildi...sohbetler edildi...mutluydu herkes...biz de öyle...sonra ayrıldık sevgiyle...bir kez daha sevdik yuvamızı...bye bye yapıp öpüp kokladık öğretmenimizi de...
herkes için ayrılıkların olmadığı sağlıkla huzurla mutlulukla gönlümüzce geçireceğimiz kocaman sevgilerin olduğu neşeli güzelliklerle dolu süper bir yıl olsun dileriz...

sevgiyle mutlu kalın...

Hiç yorum yok: