8 Aralık 2010 Çarşamba

gözümden uyku akıyor :)

bişiyler var içimde...hep kaçak göçek yaşayan...yorgunluğu sarhoşluğa dönüşmüş sanki...ayrılıklar...hep bir yere yetişmeler telaşı...birilerini hoş tutma görevleri...derken unutmuş kendini gönül...unutmuşum meğer saçlarımın ne denli uzadığını...beyazlarımın coğaldığını...kırışıklıklarımın çoktan beni aştığını...anlamamışım?!...
hergün örgü saçlı küçük anneyi oynarken ben, bi bakmışım yaşım almış başını gidiyor...33 geçmişte 34 e dayanmışım...kendime dair ne yapıyorum diye sorduğumda tek şey kalıyor ki...o da yasak aslında bana...
özlüyorum bişiyleri...ne olduğunu bilmeden...onlarca düşünceye sarmalanmış karışmış beynimde... koca bir boşlukta bir yandan...uyuklamalardayım gün boyu...

uyuklayarak ancak bu kadar saçmalanır dimi ama...kaçıyorum şimdi...işten vakitli çıkmalı...hızla kızımı kreşten almalıyım...gerisi malum...herşeyden önce uyumalıyım...ama önce ayşem uyumalı...
sağlık olsun...gönlünüz neşeyle dolsun...
sevgiler...

Hiç yorum yok: