9 Ağustos 2010 Pazartesi

azcık saçmalayamaz mıyım...

daraldım iyice...kaçacak ne köşe var ne de saklanacak yer...ağlayasım var ya...ağlayamaz mıyım hıçkıra hıçkıra...ağlarsam yanımda olmaz mı kimse...boş konuşmalarla geçerken tüm günüm birisi de sormaz mı bana..derdini dök be kardeşim...ağla omzumda sarıl bana....denmez mi bu...doya doya saçmalayamzmıyım....boş boş küfürler savuramazmıyım....
bozulan teraziye hak adalet arayamazmıyım.....neden yok...şöle karşısına alıp benimle hüngürdeyerek ağlayacak çığlıklar atacak yok mu be kardeşim....bir Allahın kulu yokmu beni anlayacak...bakıyorum etrafa...mutsuzluk hat safhada...herkesin derdi benden büyük...dokunsam ben den cok ağlıyorlar ya...gülüyorum halime...diyecek sözüm kalmıyor...susuyorum...tiyatroda yerimi alıyor bir kez daha boş laflarla günü savuşturuyorum...Allahıma dualarım şükürlerim kalıyor dilimde...yüreğim buruk kalıyor bende de hasret...

2 yorum:

sude naz'ın annesi dedi ki...

aşk olsun ben varım ya!!!gel canım iki omuzumda boş hangisini istersen seve seve:)))bi sen ağla bi ben olmaz mı???

Hülya dedi ki...

CANIM BENİM YAAA...SEN Bİ MELEKSİN ZATEN...BEN AĞLIYIM DA SEN AĞLAMA OLURMU? O GÜZEL YÜREĞİN HEP GÜLSÜN EYLEMCİM.......
BAZEN COK DARALIR DA İNSAN KİMSEYİ BULAMAZ YA İŞTE ÖLE BİŞEY...GEÇER İNŞALLAH...