29 Aralık 2009 Salı

hayıyyyy benim kayım.:)))

anne baba ve bebek olarak geçirdiğimiz bir akşam...cimcimeyle oyunlardayız...herşeyimiz kopya zaten...dır dır dırlar hat safhada...anası gibi bir çene sormayın...biraz babacıyız da...babasına bakarak dedim ki... "benim kocam"....sen çeeeekil der....hışımla gelen ayşe kuşu...ve cevap : BENİİİ KOCAMMMMMMMMM.......sonra babası atladı..."benim karım"....sert bir bakış atan kuştan cevap yetişir : HAYIYYYYYY BENİİİİ KAYIMMMMMMMM....

Ana-kız akşam vakti yanlız kaldık bir süre...biraz oynadıktan sonra tv açtık...geçtik kanepeye miniğimle...beni taklit edecek ya...ses cıkartmadı önce...oturdu hemen yanıma....tıpa tıp aynı şekilde oturdu benim kız...biliyorum beni takip ediyorda... ben ilgisiz takılıyorum bakalım ne yapcak diye...baktım ki yüzüğüme bakıyor...ara ara bakıyor da bakıyor...tabi durur mu bizimki sessiz...başladı mırmırr...ve : ANNEEEE ONNUU ÇIKAAYT ....?!!!! neyi kızım????ANNNNNNNNNEEEEEEE ONUUUUUUU ÇIKAYYYYYYYTTTTTTT.....neyi çıkartayım bebeğim...?!!! o esna da elimde gözler....ÇIKAYTTTT .......... anlamayan annesine direk müdahale ile sol elinden yüzüğü çıkarmaya çalışır.......meğer gözü tek taktığım yüzük olan nikah yüzüğündeymiş cimcimemin.........en sonunda ona da el attın ya kızım anladım ben....yandım ben şimdiden.....

sonuç: BENNN TAYKCAMMMMMMMMM ÇIKAYTTTTTT....

3 yorum:

Belkıs dedi ki...

:)))))))) Süpersinizz :))

Eylm-Sdnz dedi ki...

allahım bu cimcimelerden çekeceğimiz varr:)))ye benim yerime kuzuyu..öperm

annesiningülü dedi ki...

hıh :DD
baba aşıklıları
bizimkide aynı