25 Aralık 2009 Cuma

battaniye istiom bir de uyku?!


bugün çok çekilmezim kabul ediyorum...deve kuşu gibim kafamı şöle bir toprağa gömesim de var...yok yok şöle azıcık üşüsemde yorgan altı uykusu çeksem...önce güzel bir kahvaltı etsem de hüpletip içtiğim çayın ardından güzel rüyalara dalsam diyorum...bugün bulantı ile uyandım ki az kaldı ki Ayşe kuzumun üstüne doğru... zor tuttum, bu işe yaramaz pis boğaz midemi ..ne olsa tıkarsan içine olacağı bu...feryat figan edecek tabi ki sonunda...başımda da esintili bir dönme ve baş ağrısı...yoksa ben yani şeyyyyy mi ki? yok ya değildir dimi...olmadığım kesin de....sırası değil bu aralar...hayırlı vakti Rabbim bilir elbette ancak bu sıra yorgunuz az biraz...bir de babamızda gidecek uzaklara...isterim elbet nasip olsun bir hayırlı sağlıklı evlat daha...da hayırlı vaktinde gelsin İnşallah....

1 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Hayırlısı olsun canım.