14 Mayıs 2009 Perşembe

biraz da hayalden :)


Şöyle sahile dalıp gitmek cokça geçiyor aklımdan...yakamozlar dalgalara vurulca hani göz kırparya uçsuz bucaksız bir deniz....ah işte şimdi o diyarlara uzanmak sevmek sevdalanmak zamanı! elimde bir çay bardağı kokulusundan olsun...bir de sevdiğim müziklerden bir demet...elimde de bir fısıltı...dalıp gideyim uzaklara...biraz hüzün biraz ağlamak rahatından...biraz geçmişten biraz gelecekten söylensin şarkılarım ve ben koşayım yarınlara...sonra ışıklar çarpsın sahile...birden uyanayım mutlulukla
huzurla... bırakırım zamanı öyle bir aşkla...
koşarım denizime heyyy beee geldim işte dalgalarınla salınmaya...korkarım sonra uzağına varmaya ya olsun !!
seninle varmak var yarına düne....

6 yorum:

Unknown dedi ki...

NE GÜZEL YASMISSIN...DENİZ DEYİNCE İÇİM GİDİYOR İNAN:(ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM..

Eylm-Sdnz dedi ki...

çok güzel yazmışsın gece gece daldım gittim o denizler:))

Hülya dedi ki...

öylesine özlem doluyum bende deniz deyince akan sular duruyor...eee ankarada da çokça hasret kalıyoruz uçsuz bucaksıza...sağolun kızlar...bu arada sıkı takipteyim sizi :)

gökkuşağı dedi ki...

canım beni de götürürmüsün? Sigaralarımızı da tüttürelim ama denize karşı...(yeşilaycılar okumasın bu yorumu) Sonra bi gemi alsın bizi götürsün daha iyi hissedelim o dalgaları. O koy senin bu koy benim dolaşalım uçsuz bucaksız maviliklere karışalım... Sen pek sevmezsin gerçi ama balık ekmek yiyelim yanında bol yeşillik...(hayalimde bile yemek var yani pes bana :))) Yapalım mı ya ne dersin....

sıdıka dedi ki...

hahhahaha gokcun alemsin walla:DD beni de götüyün ama:(( sigara kısmına değil de balık ekmek olayında sizinleyim kızlarrr:))
huyamm bizi denizlere dalgalara daldırdın walla:))guseel oldu.....

Hülya dedi ki...

hadi hep beraber gidelim kızlar...uzanalım sahile :))) gökcüm artık yemek anlamında herşeyi seviyorum...beyin otomatiğe bağlanmış ne zaman zayıflamalıyım desem anında acıyorum yaaa iyice hamile gibim oldum...yaz da geldi napcam bilmem... bakalım hayırlısı Allahtan efecimi de çok öpüyorum bu arada sizi çokça özlüyorum canım gökcüm...
sıdıka canım valla iyi oldu demi denizlere daldırdım sizleri de...çok öpüorum