29 Temmuz 2008 Salı

Birlikte Büyümek...



Canım yavrum...
20 şubat 2008 ikimizinde doğum günü...kucağıma verilen ufacıksın sen...ben şimdi annemiyim...
oysa anne olmak ulaşılmaz bişiydi sanki...ya da bilinmeyene bir yolculuk...
20 02 2008...işte bu güzel minik yavru senin!?... Allahım nasıl bir duygu bu...kollarımın arasında öylece bana bakan bir çift güzel göz...annem sen miydim aylarca içimde taşıdığım...minik tekmelerine hasret bakakaldığım...
Kollarımın arasındaki güzellik ben seni tutmaya bile kıyamıyorum ya incitirsem seni! ya yanlış bişiy yaparsam bilmiyorumki annelik nasıl bişiy? öğrenmeliyim bu sanatı ama nasıl derken... seninle büyümeliyim yavrum seninle acıkmalı seninle doymalıyım...seninle gülmeli seninle ağlamalıyım kuzucuk...klasikleşen şekliyle ateşin çıksa geceleri başında beklemeliyim... seni hayata en güzel haliyle inançla sevgiyle güzellikle büyütebilmeliyim... daha işin çok başındayız papatyam...daha seninle büyümeliyim... evet ben de bir anneyim...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

evet annelik çok güzel bi duygu kimse anne olmadan anlayamaz.Sende kendine yakışır o kadar güzel bir anne oldunki kızın ve ailenle sonsuza kadar mutlu olmanı istiyorum

Hülya dedi ki...

canım melekim çok sağolasın...hep birlikte mutlu olalım İnşallah...sende halasının kuzucuklarının güzel annesisin...anne olmak sana çok yakışıyor ben daha yolun başındayım...