18 Ocak 2011 Salı

Barbie li hayat :)


başladık barbielere...hiç te sevmezdim bi kız çocuğunda üniforma gibi barbieli giysiler çantalar v.s.ler...hiç te ilgisini çekecek bişiy de yapmadık oysa...nerden çıktı bu barbie...işin yoksa barbienin tüm haltlarını al..evini al arabasını al...tokasını al...çantasını al...ken ini al.. al da al...yok ta yok hani her bişeyi var...

oysa ben calliou, sünger bob ve hello kitty ile çok mutluydum...gereksiz teferruatlarına da girmiyorduk...şimdiden 4 tane barbie si var...elbette olsun olsun da daha bunlar bir başlangıç...biliyorum ...yakında evini de alıcaz...saçı kesilenini de...yok olmadı tatile gidenini de...

aslında hoşuma gitmeyen kızımın basma kalıp bir şeylere bağlanması...sevsin herşeyi her karakteri sevsin...yeter ki perdesinden yatağına çorabına aynasına kadar barbie ile boğmasın kendini...kendine has karakterini koysun ortaya...

böyle diyorum ama küçükken ne güzeldi o barbie modası...herkes alamaz alabilende havasını atardı...içim giderdi o güzeller güzeli prenses barbie ye...en sonunda annem aldı almasına da...aldığında orta sondaydım...süs olarak hazine olarak sakladım yıllarca..ta ki kuzum büyüyüpte barbie hayranı olana dek...kızım naptı dersiniz o benim kıymetlimi 2 günde parçapinçik etti...elbisesi ise bin parça...ühühühühü :(

kıymet bilmez veledler nolcek...

şimdi sırada barbieli balon var...söz verdim alıcam...bari barbie li bir de bardak alayım yanına :)

Hiç yorum yok: