26 Eylül 2010 Pazar

silinmemiş meğer Pazar yazımız:)

bugün ne kadar da çok şey yapacaktım...kuzunun kahvaltı faslından sonra evi güzelce çekip çevirip dolaplara el atcaktım...kızımla beraber bir de öğle yemeği hazırlayıp misler gibi yiyecektik...sonrasında yavru kuş uyuyacaktı bende beni bekleyen koca sepet dolusu ütülerimin başına geçecek bir de müzik eşliğinde keyifle?! yapacaktım kızım kalkmadan her birini özenerek yerleştirip düzenli olmama hayran kalacaktım...ve yine kızım kalkmadan bir kahve içip tv başında uyuyakalacaktım...kuzu uyanıncada yemeğimizi çokça yedikten sonra süslenip püslenip ana kız kuaföre gidecektik...kızımın saçlarını ördürüp kendime fön çektirecektim...sonra anneannemizi de alarak gezmelere atacaktık kendimizi..................hepsi hayalmişşşşşşş meğer...oysa uygulaması cok kolay görünmüştü gözüme...

nasıl mı oldu koca pazar....
sabah geç kalkmamızla başladı herşey....kuzu kızım anasını da yanında görünce bir de geceden kalma olunca 9.5 a kadar uyanmamış tabi canıma minnet ben de....en güzel şekliyle babamızın araması ve onu msn den görme sevinciyle tatlı başlamıştı gün...sonra kahvaltı faslına geçtik ki...kuzu da bir inat ne yer ne içer...saftirik anne de değişik menüler sunar ben sundukça o kaçar...sonuç hiç bişiy yemeyen bir veled...zaten 2 gündür grip olan bünyemi antibiyotik ile ayakta tutmaktayım ya...başladımı bende bir baş ağrısı....
neyse dedim ya hırs başladı bir kere ya yiyecek ya yiyecek...neredeyse saat 12 ye kadar yedirebilmekle yani inatlaşmamızla geçmişti....eee bana kalan dağılmış bir mutfak ve kuzuya yemek hazırlığı....acelesinden topladım ama darman duman....kuzuya açtım calliou önce onu susturdum...yemeğini koydum güya kek te yapacaktık ya o da fos çıktı....dedim evi toparlayayım dolapları falan...girdim odalara..kuzu sessiz...bir ses belirdi banyodan...........anneeeeeeeeee kakammmmmmmm geldi benimmmmmmmm...........( 1 haftadır wc eğitimindeyiz ya)kızım geldim demeye kalmadan wc başında yetişememiş bir veled ve o sahne....üffflemeye ne hacet temizle hülya....aman dedim sakın kızma ters tepecek....öyle böyle derken acelesinden bir yemek yapılarak sunuldu ayşe sultana...deneme başarısız olunca doğru uykuya dedim...dedim de nerdeyse ben uyuycaktım ki sallamayı bile denedim...45 dk kesintisiz salladım desem...zar zor uyuyan kuzudan sonra yine iş başı...daha 1 saat bile olmamışken uyan dı ya prenses yarım yamalak kalakaldım...gerçi bunda kafamızın içine çivileri yuvarlayan alt komşumuzun payı çok...nasıl bi gürültü bu tak tak...zaten başımı kaldıramıorken zonklaması dayanılmaz alebet.......yeniden bir deneme ve yemek faslından sonra kaçar gibi kuzuy u da alıp cıktım dışarı...yol aldık kentpark a...bu seferde otoparkta yer arayıp döndük durduk...sonunda kuytularda indiriverdik kendimizi....neyseki orada diğer çocuklarla eğlenen ayşe eşlğinde çay keyfi yaptık....alışveriş faslındada ne aradımsa bulamayarak evin yolunu tuttuk....sonuç açççççç ama inat uyumayan bi ayşeyi uyutma faslından sonra buradayım işte.........
bilirim çoğumuzun günü yaklaşık böyle...koşturmalı yorgun ama mutluyuz çok şükür değilmi?bugün biraz inat bir gün olsada geçti gitti....güzel mutlu sağlıklı günler olsun İnşallah....
sevgiler...

Hiç yorum yok: