31 Ağustos 2009 Pazartesi

Zafer Bayramımız kutlu olsun...

biraz geciktim yazmaya...ancak vakit oldu...dün kızımla babamızı seyretmek için saat 10 sıralarında başladık beklemeye geçtik tv. karşısına...evet babamız uzun çalışmalar sonucunda ekibini toparlamış ve yürüyüşteki yerini almış başa geçmişti canım babamız...hadi kızım bak baban geçiyoru her söylediğimde televizyona yapışıyor ve kocaman öpücükler konduruyordu...hissediyordu şenliği çoskuyu...ne güzel ne heyecanlıydı herkes...bu sene daha bir özenliydi tören...orada olup daha yakından yaşamak isterdim bu sevinci ama kızım bu afacanlıkla yürüyüşe bile fırlayabilirdi...kızımla ev de babamızı izlemeye çalışarak geçirdiğimiz bu anlamlı bayramımızı bloga eklemek istedim kalsın anılarımızda...Hepimizin Zafer bayramı kutlu mutlu olsun...nice barış dolu çoşkulu bayramlara....sevgiyle kalın

4 yorum:

Ayça dedi ki...

Hülyacım biraz geç de olsa bayramınız kutlu olsun. Bu arada Sıdıka dan iftar menünü duydum woww dedim doğrusu. Ellerine sağlık.

Hülya dedi ki...

canım çok teşekkür ederim...sıdıka can biraz abartmış canım ya...klasik bir menü vardı...ha gerçi kimse yemedi bişiycik üzüldüm bende...her zaman beklerim sıdıka can can...
ama ablası bu kız hiç bişiy yemior benden sölemesi...

Güneş Akay dedi ki...

Biz iftar davetlerinde gezerken unuttuk :( uçak gösterilerinden sonra geldi aklımıza, hemen bayragımızı astık bizde.
İftar sofraları hep özenle hazırlanıyor ama kimse pek birşey yiyemiyor.

balböcükleri dedi ki...

geç bir bayram kutlamasıda benden.balböcüklerinden sıcacık bir merhaba size