8 Temmuz 2009 Çarşamba

Sakın Söyleme...


Sahici herşeyin asıl rengi
kalbime kaç kere sorduysam...
hep bana ismini heceledi...bende inanıp ona uyduysam...
eğer bir gün fark etmeden istemeden seni kırdıysam...
Özrün efendisi en yakınım olur...
diler yoluma devam ederim...


diyor uzaklardan bir melodi...kırgınlıklara söylenecek en özel kelime Özür dilemek...bazı kırgınlıklar özür ile tamir edilmese de ne çıkar...hayatın içinde yorgun kalmış bir yürek varken...kendiyle barışamamış bir ruh...aynada ki 30 yıllık yüzün tanınmaması...
asıl kendi kırgınken özür dilemek zorunda kalması çok mu önemli dersiniz...
hayata eğri başlamış adımların varken en doğru haliyle var olmak ne derece önemlidir...
yaşamak gayesi, hayatını paylaştıklarını mutlu etmekse ...kendinden vazgeçmişlik derecesinde buna adandıysa zamanlar, yine de beyazı siyaha boyayan adam san eğer...
mahkumsun kendinle hesaplaşmaya...

4 yorum:

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

ne yöne ceksem bilemedim canım,

azcık sitem ;/ sezdim sanki...

Hülya dedi ki...

var kısss hem de ne sitem...bazen dünya üzerinde fazlaymış gibi hisseder ya insan...öyle bişeydi şimdi daha iyiyim...sağol canım benim

Eylm-Sdnz dedi ki...

hülyacım her ne kırdıysa seni özür dilemek değil.. onu kabullenmek değilmidir önemli olan..kabullendiğimizde yada görmeden, duymadan ,yaşamaya çalıştığımızda kolay değilmidir taşlı yollarda yürümek..herzaman pürüssüz olmaz ya o yollar...inadına yürümektir ama yaşamak...

yada bazen işitir konuşur duyar herşeyi atmazken bi kenara çırpınıp boğuluruz dimi...söyleyeceğim sudur ki!!!
üç maymun değil amacım...ama kendin için, kendi kalbine, sevgi yolla.... kırılmışlıklara sitemlere inat...haa derindende kızın için bi nefes şart:)))öpüyorum kocamanında..buda şifa niyetine:)))

Hülya dedi ki...

sağol eylemsim...öyle tabiki aynen mutluluk oyunu oynayıp kırgınlıklara bir perde çekmiyormuyuz hepimiz...tabiki halimize şükür...hele ki prensesim koca bir öpücük kondursa daha ne isterim...sağol canım şifa niyetine aldım kabul ettim...çok öpüldünüz:)