3 Ağustos 2008 Pazar

Güzel Papatyam Ayşenazım :)))


O benim papatyam tek kelime ile... Papatya bana göre gülden manolyadan orkideden aklınıza gelebilecek her güzel çiçekten daha nadide daha güzeldir... papatya ulaşılmazdır benim için, bunu eşim bile bilmez, bilseydi özel günlerde gül yerine mis gibi papatyalardan uzatırdı ellerime. papatya dediyse bahar papatyası ( burda eşime gönderme yapıorum:) )
Ayşenazım da işte o kokusuna hasret kaldığım güzeller güzeli papatyam benim.Allahım bana özenerek göndermiş yavrucuğumu hamd olsun...o benim hayatımın hediyesi...
Hamileyken hiç düşünmemiştim sanırım belkide çok az düşünmüş olmalıyım kızım nasıl biri olacak kime benziycek kaşı gözü ağzı burnu nasıl olacak diye...aklımın ucundan bile geçmezdi karnımdaki miniğimin sarışın ve mavi gözlü olacağını... Bebeğimin sağlıklı olmasından başka bişey istememiştim istememde. Ancak ilk günlerden beri görenlerin ilk sözü yok göz rengi kesin değişir..ooo sarışında kalmaz bu bak gör...deyişleri hep yankılansa da olsun ya nolacak değişse ne olacak sağlıklı olsunda ne önemi var bunların...ki sanki inat eder gibi kızım ısrarlı sarışın kalmakta...Yaradanım ne istediyse o olmuştur yeterki sağlıklı olsun bebeğim...
haaaa bu arada bebeği olanlar bilir her kafadan bir ses çıkar hem de bitmez bu sözler hiç...
kızım daha yeni gelmiş dünyaya gözlerini yeni açmış ufağım ..... ayyy suratı asık bunun....bak bak nasılda kaşlarını çatmış...yok yoookkk bu sinirli biraz sanki bak görüyormusun emmiyor bile seni...amaninnnn yok ya bu kız çok zayıfff..... aaaaaa boynu kısamı acaba bunun annesi gibi... aynı erkek gibi bakıyor...

bu sözlerle annelik duygusunu yeni yeni keşfetmeye çalışan beni ama sadece beni sinirlendirdiğiniz doğrudur...bu şekermi şeker tatlı tatlı gülücük saçan bebeciğin hakkında ki bu söylemler nedendir....altında başka nedenler aramaktayımmm...

yaniiiiiiiii pesssssssss pessssssss pesssssssss.....
birrrrrr yavrucuğum dünyada gördüğüm en güler yüzlü bebek...

ikiiiiiiiii yavrucum dünyaya geldiği andan itibaren seveni sevmeyeni ayırt edebilecek kadar zeki bir bebek...

üçççççç daha dünyaya geleli üç gün olmuş sinirlenmek nedir bilirmi acep....

dörttttttt uzaktan sevmelerle yavruma yanaşmadan senin içindeki o garip duyguyu hissediyorsa tabi kaşlarını çatar bu bebek....

beşşş bakışlarının hesabını sana mı vercek....

Rabbimin yarattığı tüm bebekler çok güzeldir özeldir...hepsi de bir melektir tertemizdir...
benim yavrum da öyle...hem öyle güler yüzlü öyle şeker bir bebekki... tanımadan yorum yapanlara duyurulur...Nazar etme nolur...
Allahım nazarlardan esirgesin...

Hiç yorum yok: