9 Haziran 2011 Perşembe

Ben biraz nöbetçiyim :)

son bi senedir blog yazılarım bile değişmiş...enerjisi düşük! pozitif olmakla bunalım takılmak arasında kalakalmış...neden acep? bu zorunlu değişim benim yanlızlığı sevmememle mi alakalı...yoksa eşimin gidişiyle mi bilemedim...ayaklarımın üstünde mi duramıyorum...narin miyim o kadar...kırılgan mı duygularım bu kadar çözemedim...


gidişi...ayrı dünyalarda ayrı hayatlar yaşamakmı?gelecek diye hevesle beklemek mi? yoksa her an tedirginlikle haberleri izlemek mi beni yoran inciten bilemedim...


gelişine... planlar programlar yerleştirmek mi? en pembesinden en huzurlusundan...program işe uymayınca sarsılmakmı benimkisi...yoksa telaşlı heyecanlı nöbetli beklemekmi...inciten yoran?!


tatil yapmak ailece...kaçamak yaparak şöle 2-3 gün...ne kadar zor olabilir değilmi...bizim için bir hayal...bir mucize...hatta kardeşimin düğününde kızımın babasıyla...benim kocamla beraber olabilmem bile bir mucize...büyük bir lütfu olur Allahımın...


ihtimal cok düşükte olsa...yine bir umut beklior yüreğim...ben de yanlız değilim diyebilecekmiyim...kızım babasının kollarında olabilecekmi? bize kavuşmasının sevincini görebilecekmiyiz babasında...ya da yanlız üçümüzün olduğu bir resmimiz olabilecekmi?ayşem..yine uzaktaki cocuklara bakıp...mırıl mırıl söylenecekmi?" benim de babam var" diye...


iş icabı...zorunlu bir ayrılık bizimkisi...daha önce bir cok kez duymuştum oysa komutan eşlerinden nedenli zor olduğunu...anlamamıştım...anlayamamıştım yaşamadan...belki yaşadığı hayat İstanbul olsa, Manisa olsa ya da edirne olsa farklı olur muydu bekleyişim...bir telefona umut beklermiydim yine bilmiyorum...sadece sağlıkla gelmesini diliyorum...canı sağolsun...o dağlarda huzurlu olsun da sağlıkla kavuşalım da diyorum...


çok lafım da var ağzımdan cıkmasın diye direttiğim o şerefsizlere...nankörlere...gerektiğinde her birimiz oluruz en yüreklisinden vatan bekçisi...en alasından dikiliriz canla başla o ayrı...vatanıma feda olsun bekleyişimiz o ayrı...şehirlerde ahkam keserek adam olanlara inat...şerefle gururla sevgiyle çoşkuyla sımsıkıyız Türkiyeme Vatanıma...


daha da diyecek lafım çok olsa da...diyemiyorum...tıkanıyor bişiyler...birazcık bunalım takılsakta iyiyiz esasen...Allahıma şükürler olsun...bugünlerimizi aratmasın...hayırlısı ile sağlıkla kavuşmalar nasip eylesin...

sevgiyle mutlu kalın...

Hiç yorum yok: